Τελευταία Νέα:
Advertisement

Αρχική » , » TOYOTA: ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ

TOYOTA: ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ

Αναρτήθηκε από enkinisi στις 4 Οκτωβρίου 2016 | 11:05

Στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, η Toyota παρουσιάζεται με πολλές και ενδιαφέρουσες ειδήσεις από διαφορετικά «μέτωπα». Ξεκινώντας από το αγωνιστικό σκέλος η “TOYOTA GAZOO Racing” ενσαρκώνει τη δέσμευση της  εταιρίας να υπερβαίνει τα όρια ώστε να δημιουργεί όλο και καλύτερα αυτοκίνητα μέσα από την εμπλοκή της σε δραστηριότητες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Με την επιστροφή της Toyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) το 2017, η “TOYOTA GAZOO Racing” επέλεξε μια ακόμα πολύ απαιτητική αγωνιστική κατηγορία για να πιέσει τα αυτοκίνητά της στο όριο, επιδιώκοντας το ‘Όλο και Καλύτερα Αυτοκίνητα’. 

C-HR    

Το όχημα του μέλλοντος από την Toyota
Σχεδιασμένο για να ξεχωρίζει τόσο στη γκάμα της Toyota όσο και στην κατηγορία του, εκφράζει την αποφασιστικότητα του Akio Toyoda να επιτρέψει μεγαλύτερη στυλιστική ελευθερία και να προωθήσει τη μηχανολογική δημιουργικότητα ώστε να πετύχει εντυπωσιακά σχέδια και αυξημένη οδηγική απόλαυση. To νέο μοντέλο της Ιαπωνικής εταιρίας παραμένει πιστό στα γενικά χαρακτηριστικά των πρωτοτύπων αυτοκινήτων που μαγνήτισαν την προσοχή του κοινού στο Παρίσι το 2014 και στη Φρανκφούρτη το 2015. Οι τύπου coupe γραμμές του μαρτυρούν την απόφαση των σχεδιαστών να δημιουργήσουν ένα στυλ που ξεχωρίζει στη σειρά Toyota, και να λανσάρουν μία νέα κατεύθυνση  στην κατηγορία μεσαίων crossover.

Μπορεί να δείχνει πολύ μακρινό, αλλά δεν είναι
Με μήκος 4360mm, πλάτος 1795 mm, ύψος 1555 mm (Hybrid) και μεταξόνιο 2640mm, το μοντέλο παραγωγής παραμένει πιστό στη σχεδιαστική γραμμή του πρωτοτύπου που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2014, και το οποίο έτυχε εξαιρετικά καλής υποδοχής από τους υποψήφιους πελάτες. Το coupe στυλ του C-HR αναδεικνύεται περαιτέρω από τις συγκαλυμμένες λαβές των πίσω θυρών που ενσωματώνονται στην κολόνα C και – κάτι σημαντικό για την αποτύπωση της ταχύτητας μέσα στη σχεδίαση -  την εντυπωσιακή επέκταση της γραμμής της οροφής σε μία μεγάλη αεροτομή με πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος.

Είσοδος σε νέα κατηγορία για την Toyota, με το C-HR
Πίσω, η καμπίνα αλλάζει έντονα κλίση ενώ η πίσω πόρτα ανοίγει προς τα πάνω για πρόσβαση στο χώρο αποσκευών, που χωράει αποσκευές 5 επιβατών. Αυτό δημιουργεί αντίθεση με τους προτεταμένους θόλους των τροχών, που χαρίζουν στο νέο crossover μεγαλύτερο εύρος και εξαιρετικά δυναμικό στήσιμο. Ξεπροβάλλοντας περήφανα από το κωνικό αμάξωμα, τα πίσω φώτα διατίθενται προαιρετικά με τεχνολογία LED, χαρίζοντας στο πίσω τμήμα του C-HR μία εξίσου εκφραστική οπτική ταυτότητα.

Kόμπακτ διαστάσεις με πολύ έντονη προσωπικότητα
Το φιλικό και φιλόξενο περιβάλλον της καμπίνας οφείλεται στη διαστρωματωμένη αρχιτεκτονική του ταμπλό που συνεχίζεται μέχρι την επένδυση θυρών με διάκοσμο και πάνελ σε piano black. Αυτό δημιουργεί αντίθεση μεταξύ αισθησιακών επιφανειών και ζωηρών γραμμών που διαμορφώνουν ένα φρέσκο και παράλληλα άνετο περιβάλλον. Το οδηγοκεντρικό cockpit ενσωματώνει καινοτόμες λεπτομέρειες και διαισθητική, προσιτή υψηλή τεχνολογία. Όλα τα χειριστήρια, και μία οθόνη αφής 8" με ανασχεδιασμένη και βελτιωμένη διεπαφή ανθρώπου / μηχανής HMI (Human Machine Interface) με πλατφόρμα πλοήγησης  Multi-Media ’16 της Toyota και αναβαθμισμένες συνδεδεμένες υπηρεσίες είναι ελαφρώς  προσανατολισμένα στον οδηγό. 

Πολύ ενδιαφέρον το εσωτερικό του C-HR
Αποδίδοντας 122 ίππους, το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης είναι όχι μόνο πιο αποδοτικό και ελαφρύ από το προηγούμενο, αλλά προσφέρει και πιο ζωηρές επιδόσεις. Λεπτομερείς τροποποιήσεις στη σχεδίαση του κινητήρα έχουν πετύχει μία θερμική απόδοση 40% – επίδοση ρεκόρ για βενζινοκινητήρα.

FCV PLUS  

Τα οχήματα κυψελών καυσίμου συχνά χαρακτηρίζονται ως τα απόλυτα οικολογικά αυτοκίνητα. Αλλά σε ένα μέλλον όπου τα οχήματα κυψελών καυσίμου αφθονούν, τα αυτοκίνητα δεν θα είναι μόνο καταναλωτές ενέργειας (energy users). Στόχος της Toyota είναι να τους προσθέσει ένα νέο ρόλο, μετατρέποντας τα οχήματα κυψελών καυσίμου από καταναλωτές ενέργειας (energy users) σε παραγωγούς ενέργειας (energy makers). Αυτά τα οχήματα μηδενικών ρύπων όχι μόνο θα μειώνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις αλλά θα μπορούν να παράγουν και να παρέχουν ενέργεια. Το TOYOTA FCV PLUS είναι ένα όχημα κυψελών καυσίμου που πέτυχε αυτή τη μεταμόρφωση και μπορεί να συμβάλλει στην κοινωνία σαν στοιχείο της υποδομής παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.  

Η ‘μινιατουροποίηση’ της συστοιχίας κυψέλης καυσίμου του TOYOTA FCV PLUS και άλλων εξαρτημάτων του συστήματος βοήθησε στη δημιουργία ενός ελαφρού και συμπαγούς οχήματος, που είναι ιδανικό για την πόλη. Η οικονομία καυσίμου είναι βελτιωμένη λόγω της προηγμένης αεροδυναμικής του κάτω τμήματος του οχήματος. Ενσωματωμένα πάνελ ασύρματης φόρτισης μπαταρίας, που καλύπτουν τους πίσω τροχούς και το κάτω μέρος του πατώματος μπροστά, επιτρέπουν την ευφυή εξωτερική φόρτιση άλλων οχημάτων ή υποδομών. Λέξεις και σύμβολα μπορούν να εμφανίζονται στο εμπρός και πίσω παρμπρίζ ώστε να μπορούν οι χρήστες να αναγνωρίζουν την κατάσταση του οχήματος. 

Τα εξαρτήματα κίνησης έχουν μικρύνει και τοποθετούνται στις τέσσερις γωνίες του αυτοκινήτου σε μία διάταξη που μεγιστοποιεί τον εσωτερικό χώρο. Η μικρή συστοιχία κυψέλης καυσίμου τοποθετείται ανάμεσα στους εμπρός τροχούς, ενώ το ρεζερβουάρ υδρογόνου βρίσκεται πίσω από τα πίσω καθίσματα. Σε συνδυασμό με τη χρήση ανεξάρτητων ενσωματωμένων μοτέρ και στους τέσσερις τροχούς, αυτό προσδίδει στο TOYOTA FCV PLUS το συνολικό μήκος ενός συμπαγούς αυτοκινήτου και το εσωτερικό ενός μεγάλου sedan. Συγκεντρώνοντας λειτουργικά τμήματα στο εμπρός και πίσω τμήμα του οχήματος, αυτή η επόμενη γενιά οχήματος κυψελών καυσίμου δημιουργεί μία βέλτιστη ισορροπία βάρους και άριστης σφαιρικής ορατότητας. Στον εσωτερικό εξοπλισμό και τα καθίσματα έχουν εφαρμοστεί οι ίδιες προηγμένες τεχνικές τρισδιάστατης επεξεργασίας που διαμορφώνουν μία εξαιρετικά ελαφριά και άκαμπτη δομή οχήματος.

Του Σωτήρη Βουτσελά
Μοιράσου αυτό το άρθρο :
 

Copyright © 2013 - © 2016 ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ - All Rights Reserved
Mε την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος
..