Τελευταία Νέα:
Advertisement

Αρχική » , » CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH: ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΟ

CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH: ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΟ

Αναρτήθηκε από enkinisi στις 4 Οκτωβρίου 2016 | 07:54

Ιδιαίτερα πρωτότυπη η εξωτερική του εικόνα
Αρχή από την εταιρία που πάντα ήξερε να ξεχωρίζει  (με την καλή έννοια) και τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά στην πολύχρονη παρουσία της αρχίζοντας από το Traction Avant και φθάνοντας μέχρι το Cactus. Αυτοκίνητα με επαναστατικές τεχνολογίες από υδροπνευματικές αναρτήσεις και περιστρεφόμενα φώτα μέχρι παθητική τετραδιεύθυνση και πολλά ακόμη. Όμως όχι μόνο ως τεχνολογία αλλά και ως σχεδίαση  και καινοτομίες. Βέβαια δεν απέφυγε και κάποιες υπερβολές αλλά δεν γίνεται και χωρίς αυτές. Τώρα έρχεται να αιφνιδιάσει ευχάριστα με το Cactus καταφέρνοντας να ανοίξει συζητήσεις του τύπου «μου αρέσει πολύ-δεν μου αρέσει», αποδεικνύοντας ότι ξέρει να ξεχωρίζει.

Σαν κροσσόβερ


Τα πλαϊνά είναι ότι πιο ιδιαίτερο κυκλοφορεί σήμερα
στη παγκόσμια αυτοκίνηση
Είναι πολλοί που το χαρακτήρισαν έτσι και ορισμένως δεν έχουν άδικο αφού το παρουσιαστικό του παραπέμπει ευθέως προς τα εκεί. Δεν έλειψε μάλιστα και κάποιος που μας ρώτησε σε κάποιο φανάρι εάν η τετρακίνηση είναι μόνιμη. Ψηλή φόρμα, μυώδης, εντυπωσιακή και με έξυπνες παρεμβάσεις όπως οι θόλοι των τροχών αλλά και η ξεχωριστή σχεδίαση στις μπάρες οροφής (πάρα πολύ όμορφες) το κάνουν να δείχνει μεγαλύτερο αλλά και έτοιμο για αποδράσεις. Σημαντικό ρόλο στην αίσθηση αυτήν παίζει το «φετίχ» της εξωτερικής του εμφάνισης και δεν είναι άλλο από τα airbumps, όπως τα ονομάζει η Citroen, που επί της ουσίας είναι πλαστικά προστατευτικά πάνελ στα πλαϊνά του που εκτός της αισθητικής έχουν και πρακτική πλευρά καθώς μέσα στα εξογκώματα υπάρχει κλεισμένος αέρας.


Φρέσκο και το πίσω μέρος του
Έτσι, πέρα από την περιπετειώδη όψη που τονίζει, προστατεύουν και από γδαρσίματα και χτυπήματα τις πόρτες. Ανάλογα εντυπωσιακό και το εμπρός μέρος όπου κυριαρχικό σχεδιαστικό στοιχείο είναι η τοποθέτηση των φώτων σε τρία επίπεδα που το διαφοροποιεί ευχάριστα ενώ πιο συμβατικό είναι το πίσω μέρος. Πλησιάζοντας βλέπεις τις πραγματικές του διαστάσεις που είναι πιο κόμπακτ από όσο δείχνει με μήκος 4,16, πλάτος 1,73 και ύψος 1,48 μέτρα και αυτό ακόμη έχει δεύτερη ανάγνωση αφού το καθιστούν ευέλικτο και εύκολο στο παρκάρισμα στην κίνηση της πόλης.

Μέσα ο νεωτερισμός


Με στόχο τον εντυπωσιασμό
Με αέρα νεωτερισμού και διαφορετικότητας και το εσωτερικό. Καθίσματα με πολυθρονίσια αίσθηση, και άνεση σε βαθμό κάθε φορά που μπαίνεις να νομίζεις ότι είναι η πρώτη φορά, τιμόνι με ευθεία στο κάτω μέρος του και δύο οθόνες εκ των οποίων η μία ακριβώς μπροστά σας με το ταχύμετρο, την ποσότητα καυσίμου και την ένδειξη για αλλαγή ταχύτητας και η άλλη δεξιότερα  στο κέντρο του ταμπλό εφτά ιντσών και αφής από την οποία μπορείτε να ρυθμίσετε τα πάντα, από τον κλιματισμό μέχρι το ηχοσύστημα και τις πληροφορίες για την μέση κατανάλωση, τα χιλιόμετρα που έχετε διανύσει και άλλες. Ένσταση για την απουσία στροφόμετρου αν και η ένδειξη για αλλαγή ταχύτητας είναι μεγάλη αλλά δεν μπορεί να το αντικαταστήσει βεβαίως. Καλή η οικονομία που θέλησε να κάνει η εταιρία αλλά δεν θα έπρεπε να φθάνει μέχρι τον τρόπο που «ανοίγουν» τα πίσω παράθυρα με κλείστρα κάτι που συνηθίζονταν παλιά στις τρίθυρες μόνο εκδόσεις αλλά έχουμε ένσταση και στην θέση που βρίσκονται τα κλείστρα διότι είναι πολύ κοντά στο κεφάλι των πίσω επιβατών. Έξυπνο έως εμπνευσμένο η μεταφορά του αερόσακου συνοδηγού στην οροφή ελευθερώνοντας έτσι χώρο για μεγάλο ντουλαπάκι συνοδηγού κάτι που θεωρώ ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι.

Γάλλος στο δρόμο


Σύγχρονος μινιμαλισμός
Γενικότερα η Γαλλική σχολή και ειδικότερα η Citroen έχει το μυστικό της οδικής συμπεριφοράς που συνδυάζει άνεση και ασφάλεια. Αυτή η συνταγή υπάρχει αυτούσια και στο Cactus που έχει άριστη οδική συμπεριφορά, με ασφάλεια ακόμη και όταν το πιέσετε σε δρόμο με συνεχείς στροφές, μένοντας πάντα στην τροχιά του και χωρίς ανεπιθύμητες μεταφορές φορτίου. Στην οδήγηση, ο τρικύλινδρος τούρμπο δείχνει και είναι από χαμηλά  δυνατός ενώ μπορεί και ανεβάζει αγόγγυστα μέχρι τις 6000, χωρίς αυτό ωστόσο να είναι απαραίτητο, καθώς δεν προσθέτει τίποτα εκτός από αύξηση της κατανάλωσης. Η τελευταία βρίσκεται σε πολύ λογικά επίπεδα σε κανονικούς ρυθμούς οδήγησης, καθώς κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας δεν ξεπέρασε τα 7.2 λτ./100 χλμ. ενώ με λίγη περισσότερη προσοχή, θα βρεθεί εύκολα κάτω από τα επτά και μάλιστα αισθητά. Το πεντάρι κιβώτιο με τις μακριές σχέσεις, δεν ενθουσιάζει με την αίσθηση που προσφέρει στις αλλαγές των σχέσεων, αλλά σε καμία περίπτωση δεν φτάνει να προβληματίσει τον οδηγό.

Τα υπέρ είναι περισσότερα


Και στυλάτο ντουλαπάκι
Αυτό είναι σίγουρο, πέρα από το υποκειμενικό της εμφάνισης. Προσωπικά μου αρέσει και ως εμφάνιση μέσα και έξω διότι είχαμε πολύ καιρό να οδηγήσουμε κάτι φρέσκο, διαφορετικό και εν τέλει ένα αυτοκίνητο που έκανε και δέκα κεφάλια να γυρίσουν και πολλούς να συζητάνε. Δεν είναι τυχαία η επιτυχία του σχεδόν αμέσως μετά την παρουσίασή του σε όλη την Ευρώπη. Πέρα όμως από αυτό έχει πολύ καλό εξοπλισμό, λογική κατανάλωση και πάρα πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Στο δια τούτα δηλαδή στην τιμή η οποία ξεκινάει από 16700 ευρώ. Κλείνοντας επιμένω «Καιρός ήταν για κάτι καινούργιο…».




  • Ξεχωριστή εμφάνιση                                          
                                      • Αίσθηση κιβωτίου 
  • Άνεση
• «Φινιστρίνια» πίσω 
  • Οδική συμπεριφορά

  • Αίσθηση οδήγησης

  • Τιμή



Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας                                   1200 κ.εκ. turbo βενζίνης
Ίπποι                   110
0-100                      9,3''
Τελική ταχύτητα       188 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής   7.2 λτ./100χλμ
Εκπομπές CO2       107 γρ./χλμ

Του Σωτήρη Βουτσελά

Τα «φινιστρίνια» πίσω, δεν είναι και ότι πιο σύγχρονο
Ικανό να φιλοξενήσει ακόμη και τρία άτομα
Ξεχωριστές στιλιστικές πινελιές
Δυνατός και με τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές
Άκρως ικανοποιητική η χωρητικότητά του
Κάνουν την αισθητική διαφορά, αισθητή
Παρά το ότι σκοπός είναι η άνεση, η οδική του συμπεριφορά μπορεί να γίνει απολαυστική και σε κλειστά κομμάτια
Ένα αναμφίβολα ξεχωριστό αυτοκίνητο
Μοιράσου αυτό το άρθρο :
 

Copyright © 2013 - © 2016 ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ - All Rights Reserved
Mε την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος
..