NEO HONDA CR-V: ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗ 5Η ΓΕΝΙΑ
 |
Η νέα γενιά του Honda CR-V |
Όταν έχεις ένα εξαιρετικά επιτυχημένο μοντέλο στην πλέον ενδιαφέρουσα εμπορικά κατηγορία, φροντίζεις να το διατηρείς συνεχώς φρέσκο και ανταγωνιστικό. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και στη περίπτωση του CR-V όπου η Honda έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες και πληροφορίες από τη Πέμπτη γενιά του μοντέλου. Μία γενιά η οποία μπορεί μεν να διατηρεί την ίδια σχεδιαστική άποψη με την υπάρχουσα, διαθέτει ωστόσο όλες εκείνες τις απαραίτητες αλλαγές, που οφείλει να χαρακτηρίζει μία νέα γενιά ενός μοντέλου. Η νέα μάσκα, με τη γρίλια στην οποία είναι τοποθετημένα ενεργά πτερύγια που κλείνουν για να βελτιώσουν την αεροδυναμική ή ανοίγουν για να βοηθήσουν στην κυκλοφορία του αέρα και τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, τεχνολογίας LED, είναι μερικά μόνο από τα βασικά χαρακτηριστικά του εμπρός μέρους.
 |
Oι διαστάσεις του έχουν αυξηθεί |
Ακόμη διαθέτει μεγαλύτερο καπό, διπλή εξάτμιση, ενώ σε ότι αφορά τις διαστάσεις, το νέο CR-V είναι ακόμη μεγαλύτερο τόσο σε μήκος όσο και στο μεταξόνιο, χωρίς να υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις. Όπως είναι φυσικό οι χώροι στην καμπίνα των επιβατών θα έχουν αυξηθεί ακόμη περισσότερο, ενώ τόσο η ποιότητα κατασκευής όσο και το επίπεδο εξοπλισμού δείχνουν σαφώς αναβαθμισμένα. Βεβαίως ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας δεν θα μπορούσε να μην διαθέτει μία πληθώρα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως η αυτόνομη πέδηση με αναγνώριση πεζού, η προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης, το προσαρμοζόμενο cruise control, η προειδοποίηση οχήματος στις τυφλές γωνίες.
 |
Έντονα φουσκώματα στα φτερά και εντυπωσιακό πίσω μέρος |
Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον έχει και η γκάμα των κινητήρων με την οποία θα εξοπλίζεται το Ιαπωνικό όχημα ελευθέρου χρόνου καθώς θα υπάρξει για πρώτη φορά τοποθέτηση ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 1,5 λίτρων, με την απόδοσή του να φτάνει τους 190 ίππους. Βεβαίως θα συνεχίσει να υπάρχει και το εξαιρετικό πετρελαιοκίνητο μηχανικό σύνολο των 1.6 λίτρων, χωρίς ωστόσο η Honda να διευκρινίζει αν θα είναι διαθέσιμες και οι δύο του εκδόσεις, δηλαδή με 120 και 160 ίππους. Αυτό που περιμένουμε πλέον είναι να μάθουμε πότε θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη και φυσικά στη χώρα μας.
Του Σωτήρη Βουτσελά
 |
Με πολλές αλλαγές και το εσωτερικό του |