![]() |
Η Seat βρήκε το δρόμο της και αυτό φαίνεται και από τη πορεία των οικονομικών της |
Το λανσάρισμα του Ateca είχε θετική επίδραση στις πωλήσεις της μάρκας το τρίτο τρίμηνο, καθώς αυτές αυξήθηκαν κατά 4,5%. Την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,5% με συνολικά 312.900 αυτοκίνητα (2015: 308.400). Παράλληλα, η αύξηση των πωλήσεων του Leon (+7,7%) και του Alhambra (+23,0%) οδήγησαν στην ενίσχυση των πωλήσεων της μάρκας για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά. Η SEAT μέχρι τώρα έχει λάβει πάνω από 30.000 παραγγελίες για το πρώτο της SUV. Από την πλευρά των αγορών, η αύξηση σε χώρες όπως Τουρκία (+40,6%), Αυστρία (+14,7%), Σουηδία (+39,4%), Πολωνία (+14,3%) και Μεξικό (+4,7%) ενίσχυσαν περαιτέρω τα επιχειρηματικά αποτελέσματα μέχρι το τρίτο τρίμηνο. Στην χώρα μας το πρώτο 9μηνο του έτους καταγράφεται αύξηση της τάξης του 20,8% στις ταξινομήσεις τη μάρκας.
Του Σωτήρη Βουτσελά