Τελευταία Νέα:
Advertisement

Αρχική » , , » NEO OPEL INSIGNIA: ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ

NEO OPEL INSIGNIA: ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ

Αναρτήθηκε από enkinisi στις 29 Νοεμβρίου 2016 | 12:26

Το νέο Insignia δοκιμάζεται καμουφλαρισμένο
Η Opel εφοδίασε το Insignia Grand Sports με όλα όσα χρειάζεται ένα μεσαίο sedan για να προσφέρει βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά και μεγαλύτερη ευελιξία. Το νέο μοντέλο είναι ελαφρύτερο κατά 175 κιλά από τους προκατόχους του, προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς αλλά και των επιδόσεων. Παράλληλα, είναι 29 mm χαμηλότερο από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 11 mm, οι πρόβολοι έχουν μειωθεί σημαντικά και το μεταξόνιο έχει επεκταθεί κατά 92 mm – που σημαίνει πρόσθετη κατευθυντική ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες. Το αναβαθμισμένο πλαίσιο FlexRide προσαρμόζει τους αποσβεστήρες, τα συστήματα διεύθυνσης και κίνησης αυτόματα ή μέσω των επιλέξιμων προγραμμάτων ‘Standard’, ‘Sport’ και ‘Tour’. Είναι κάτι που μπορεί να δοκιμαστεί άριστα στη θρυλική πίστα Nordschleife του Nürburgring. Το σιρκουί είναι εξαιρετικά απαιτητικό καθώς οι συνδυασμοί ποιότητας οδοστρώματος, ευθειών και στροφών μεταβάλλονται συνεχώς. Κάθε νέο Opel δοκιμάζεται εδώ στα όρια των δυνατοτήτων του.
Καμουφλάζ υπάρχει και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου

Η ομάδα που πλαισίωνε τον αρχιμηχανικό του Insignia, Andreas Zipser, συμμετείχε στα test-drive του Nürburgring με καμουφλαρισμένα πρωτότυπα. Και οι μηχανικοί εκμεταλλεύτηκαν τα 21 χλμ. της πίστας Nordschleife ώστε να καθορίσουν και τις τελευταίες λεπτομέρειες ενός άριστα σεταρισμένου οχήματος. Ο αρχιμηχανικός βγαίνει από το paddock και οδηγεί το Insignia Grand Sport στην Nordschleife. Σύντομα πιέζει το 5θυρο sedan στα όριά του, χάνεται στο τμήμα της πίστας που είναι γνωστό σαν “Brünnchen” πριν περάσει με μαεστρία στο “Pflanzgarten” – ένα κομμάτι διάσημο για τους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η νέα ναυαρχίδα της Opel πηγαίνει γρήγορα. 

Ο Zipser απολαμβάνει το νέο, υψηλής ακρίβειας σύστημα διεύθυνσης με υποβοήθηση ανάλογη της ταχύτητας από τη θέση του στο οδηγοκεντρικό cockpit. Το κάθισμα του οδηγού βρίσκεται τρία εκατοστά χαμηλότερα από του προηγούμενου μοντέλου κάτι που δημιουργεί την αίσθηση πως είναι αναπόσπαστο τμήμα του αυτοκινήτου – η κεντρική κονσόλα παρέχει πρόσθετη υποστήριξη, τα όργανα είναι απέναντι από τον οδηγό και όλα τα χειριστήρια βρίσκονται σε θέση εύκολης πρόσβασης. Έτσι ο οδηγός έχει την αίσθηση ότι βρίσκεται σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού που είναι ιδανικό για δυναμικές εξορμήσεις – και όχι μόνο για το Nürburgring.


Του Σωτήρη Βουτσελά

Μοιράσου αυτό το άρθρο :
 

Copyright © 2013 - © 2016 ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ - All Rights Reserved
Mε την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος
..