![]() |
Το νέο Insignia δοκιμάζεται καμουφλαρισμένο |
![]() |
Καμουφλάζ υπάρχει και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου |
Η ομάδα που πλαισίωνε τον αρχιμηχανικό του Insignia, Andreas Zipser, συμμετείχε στα test-drive του Nürburgring με καμουφλαρισμένα πρωτότυπα. Και οι μηχανικοί εκμεταλλεύτηκαν τα 21 χλμ. της πίστας Nordschleife ώστε να καθορίσουν και τις τελευταίες λεπτομέρειες ενός άριστα σεταρισμένου οχήματος. Ο αρχιμηχανικός βγαίνει από το paddock και οδηγεί το Insignia Grand Sport στην Nordschleife. Σύντομα πιέζει το 5θυρο sedan στα όριά του, χάνεται στο τμήμα της πίστας που είναι γνωστό σαν “Brünnchen” πριν περάσει με μαεστρία στο “Pflanzgarten” – ένα κομμάτι διάσημο για τους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η νέα ναυαρχίδα της Opel πηγαίνει γρήγορα.
Ο Zipser απολαμβάνει το νέο, υψηλής ακρίβειας σύστημα διεύθυνσης με υποβοήθηση ανάλογη της ταχύτητας από τη θέση του στο οδηγοκεντρικό cockpit. Το κάθισμα του οδηγού βρίσκεται τρία εκατοστά χαμηλότερα από του προηγούμενου μοντέλου κάτι που δημιουργεί την αίσθηση πως είναι αναπόσπαστο τμήμα του αυτοκινήτου – η κεντρική κονσόλα παρέχει πρόσθετη υποστήριξη, τα όργανα είναι απέναντι από τον οδηγό και όλα τα χειριστήρια βρίσκονται σε θέση εύκολης πρόσβασης. Έτσι ο οδηγός έχει την αίσθηση ότι βρίσκεται σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού που είναι ιδανικό για δυναμικές εξορμήσεις – και όχι μόνο για το Nürburgring.
Του Σωτήρη Βουτσελά