![]() |
Ακόμη ένα βαρετό πρωτάθλημα έφτασε στο τέλος του |
Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικών
![]() |
Οι αγώνες όπου είδαμε θέαμα και συναγωνισμό ήταν ελάχιστοι |
![]() |
Όλες οι πληροφορίες για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς |
Κίτρινη, μαλακή: Την είδαμε σε όλους τους αγώνες φέτος και είναι η πιο σκληρή γόμα από τις διαθέσιμες αυτό το Σαββατοκύριακο.
Κόκκινη, πολύ μαλακή: Έχει χρησιμοποιηθεί και στο παρελθόν στο Άμπου Ντάμπι και όπως η μαλακή έτσι και αυτή είναι υποχρεωτικά διαθέσιμη στον αγώνα.
Μωβ, πάρα πολύ μαλακή: Έχει σημαντικό πλεονέκτημα σε ταχύτητα οπότε υπάρχει ενδιαφέρουσα ποικιλία δυνατοτήτων στη στρατηγική.
Νέες πληροφορίες
Το Άμπου Ντάμπι θα είναι ο τελευταίος αγώνας και γι’ αυτή τη γενιά μονοθεσίων. Η εφαρμογή των νέων κανονισμών του 2017 θα βελτιώσει το ρυθμό των μονοθεσίων κατά 5 sec σε σχέση με το 2015. Εκτός από τον τίτλο οδηγών στη F1 θα κριθούν στο Άμπου Ντάμπι τα πρωταθλήματα του GP2 και του GP3. Ο Ιταλός Antonio Giovinazzi διεκδικεί τον τίτλο στο GP2 στην πρώτη του χρονιά στο θεσμό. Ο Nico Rosberg και ο Lewis Hamilton έκαναν ακριβώς τις ίδιες επιλογές ελαστικών για τον αγώνα που θα κρίνει τον τίτλο ανάμεσά τους. Η πιο επιθετική επιλογή έγινε από το Nico Hulkenberg με 8 σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας. Το βράδυ της Τρίτης (29/11) που θα ολοκληρωθούν οι δοκιμές ελαστικών του 2017 στο Άμπου Ντάμπι, θα παρουσιαστεί στο Παρίσι το ημερολόγιο της Pirelli, μια δημιουργία του Γερμανού φωτογράφου και σκηνοθέτη Peter Lindbergh.
Η Pirelli προμήθευσε με ελαστικά τόσο το πρωτάθλημα FIA GT όσο και το Παγκόσμιο Κύπελλο F3 στο διάσημο Grand Prix Macau το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Ο Antonio Felix da Costa κέρδισε στον αγώνα της Formula 3 ενώ ο Laurens Vanthoor πήρε τον τίτλο στο FIA GT. Ανακοινώθηκε πως τo πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ράλι της FIA θα περιλαμβάνει 10 αγώνες το 2017. Η Pirelli θα είναι και πάλι ο αποκλειστικός προμηθευτής των κατηγοριών Junior ενώ θα υπάρχει και ένας νέος αγώνας στην Ιταλία.
Του Σωτήρη Βουτσελά