![]() |
Έστω και αργά, ελπίζουμε να δούμε λίγο θέαμα σε αγώνα της Formula 1 |
Η πίστα «μέσα» από τα ελαστικά
Το Ιντερλάγος είναι η δεύτερη πιο μικρή σε μήκος διαδρομή της χρονιάς αλλά πιθανόν η πιο τεταμένη καθώς τα μονοθέσια στρίβουν διαρκώς και αποφεύγουν το κυκλοφοριακό. Αυτό αυξάνει τις απαιτήσεις από τα ελαστικά. Το οδόστρωμα ξαναστρώθηκε πριν δυο χρόνια έτσι αυξήθηκαν τα επίπεδα πρόσφυσης και λειάνθηκαν οι ανομοιομορφίες. Είναι πιθανόν να δούμε μεγάλη διαφοροποίηση στις καιρικές συνθήκες από μεγάλη ζέστη μέχρι έντονη βροχή. Το Ιντερλάγος είναι μια από τις λίγες αριστερόστροφες πίστες, περισσότερο καταπονείται το πίσω δεξιά ελαστικό. Τα ελαστικά συχνά υπόκεινται σε συνδυασμό πλευρικών και κατακόρυφων φορτίων αυτό αυξάνει τις απαιτήσεις.
![]() |
Όλα όσα είναι καλό να γνωρίζετε για τον αγώνα της Βραζιλίας |
- Πορτοκαλί, σκληρή: Θα χρησιμοποιηθεί για 5η φορά φέτος. Είναι υποχρεωτική η διαθεσιμότητά της στον αγώνα.
- Λευκή, μέση: Επίσης είναι υποχρεωτική η διαθεσιμότητά της στον αγώνα οπότε αυτό θα παίξει ρόλο στην τελική στρατηγική.
- Κίτρινη, μαλακή: Παρά τις υψηλές απαιτήσεις της πίστας αυτή η γόμα έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν σε αγώνα στη Βραζιλία.
Νέες πληροφορίες
Η πίστα του Ιντερλάγος αναβαθμίστηκε πρόσφατα, οπότε φέτος δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές. Συνεχίστηκαν στο Άμπου Ντάμπι οι δοκιμές των φαρδύτερων βρόχινων ελαστικών του 2017 για δυο μέρες με τη Red Bull. Η Pirelli θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στον 12ωρο αγώνα αντοχής του Bathurst το 2017. Επιπλέον η Pirelli θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής των Trans Am στις HΠΑ από το 2017. Μπορεί να έχουμε πρωταθλητή στο Ιντερλάγος αν συμβεί αυτό θα είναι ο Ρόσμπεργκ. Οι δυο οδηγοί της Mercedes διάλεξαν ακριβώς τα ίδια σετ ελαστικών για το Ιντερλάγος.
Του Σωτήρη Βουτσελά