Τελευταία Νέα:
Advertisement

Αρχική » , » MERCEDES A180D 7G-DCT: ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ

MERCEDES A180D 7G-DCT: ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ

Αναρτήθηκε από enkinisi στις 10 Οκτωβρίου 2016 | 07:45

Οι αλλαγές του ανανεωμένου μοντέλου, είναι εξαιρετικά διακριτικές
Οι φιλοσοφίες και οι απόψεις είναι για να αλλάζουν και να προσαρμόζονται στα δεδομένα της κάθε εποχής. Αυτό βέβαια δεν ισχύει σε καμία περίπτωση για τις απόψεις περί ηθικής καθώς εκεί οι σταθερές είναι δεδομένες και έτσι πρέπει να παραμείνουν. Όταν όμως πρόκειται για εμπορικά προϊόντα, όπως είναι και το αυτοκίνητο, άσχετα αν εμείς το αντιμετωπίζουμε με συναίσθημα, τότε η προσαρμοστικότητα είναι ένα απαραίτητο προσόν. Και αυτό το προσόν απέδειξε πως η A Class της Mercedes το έχει και μάλιστα με το παραπάνω. Αυτό διότι στη τρίτη πλέον γενιά της, άφησε το πολυμορφίζων σχήμα της στην άκρη και έγινε ένα γνήσιο και άκρως δυναμικό hatchback. Ένα πεντάθυρο μοντέλο με έντονα σπορ αποχρώσεις, που έφτασε μάλιστα στο σημείο της ανανέωσης. Μικρής, διακριτικής αλλά αρκετής ώστε να το διατηρήσει φρέσκο και πάντα μέσα στο παιχνίδι του ανταγωνισμού, ο οποίος είναι πολύ έντονος και δεν αφήνει περιθώρια εφησυχασμού, ειδικά στη premium κατηγορία. 

Μικρές επεμβάσεις

Κόμπακτ διαστάσεις με έντονες γραμμές στα πλαϊνά
Η πρώτη αλλαγή συναντάται στην ονομασία του μοντέλο, καθώς το “A-Class 180 Cdi” έγινε “A-Class 180D”. Από εκεί και πέρα και σε ότι έχει να κάνει με την εξωτερική της εικόνα, αυτή παρά τα τέσσερα χρόνια που συμπλήρωσε το μοντέλο στην αγορά, εξακολουθούσε να είναι φρέσκια και καλαίσθητη. Αυτό σημαίνει πως  ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας και το ανανεωμένο σχεδιαστικό μοτίβο της κεντρικής μάσκας, είναι μικροεπεμβάσεις που για να τις προσέξεις, οφείλεις να είσαι ιδιαίτερα παρατηρητικός. Το ίδιο συμβαίνει και στο πίσω μέρος όπου δεσπόζουν οι ενσωματωμένες εξατμίσεις στον προφυλακτήρα, ενώ ανασχεδιασμένα είναι και τα φωτιστικά σώματα. Αυτό που ξεχώριζε περισσότερο, στην έκδοση της δοκιμής μας είναι οι εντυπωσιακές ζάντες των 18”, οι οποίες είναι πανέμορφες και χάριζαν πολλούς πόντους στην συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Μάλιστα μας άρεσαν τόσο πολύ, που δεν θα γκρινιάξουμε καθόλου για το γεγονός πως είναι εντελώς υπερβολικές για την πραγματικότητα των ελληνικών δρόμων. 

Το πίσω μέρος δείχνει πολύ συμπαγές
Η τάση για μερική ανανέωση υπάρχει προφανώς και στο εσωτερικό, με τις νέες επενδύσεις, σε επιφάνειες και καθίσματα, αλλά και το πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού. Για ένα αυτοκίνητο που κατά κύριο λόγο απευθύνεται σε νεανικό κοινό, πολύ σημαντικό είναι πως το σύστημα infotainment, πλέον υποστηρίζει το Apple Car Play. Η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη είναι έγχρωμη, ενώ έχει μεγαλώσει σε διάμετρο, καθώς έφτασε τις οκτώ ίντσες. Επίσης και ο πίνακας οργάνων έχει ανασχεδιαστεί, ενώ σε ποιότητα υλικών, συναρμογή και φινίρισμα, δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις.  Κατά τα υπόλοιπα η A 180 d προσφέρει καλούς χώρους για τους επιβάτες, έχει ένα καλό πορτμπαγκάζ στα 341 λίτρα και θα βολέψει μία οικογένεια με λογικές απαιτήσεις.

Αρκετά εντυπωσιακή εμπρός
Χωρίς αλλαγές

Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί η A class 180D της δοκιμής μας είναι 1500 κυβικών πετρελαίου και αποδίδει 109 ίππους με τη ροπή να ανέρχεται στα 260 Nm. Στο συγκεκριμένη περίπτωση συνεργαζότανε με το γνωστό πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο με τους δύο συμπλέκτες και τις επτά σχέσεις 7G-DCT. Ο συνδυασμός κινητήρα κιβωτίου είναι προσανατολισμένος στην οικονομία καθώς σε πραγματικές συνθήκες κίνησης εντός αλλά και εκτός πόλης και χωρίς καμία απολύτως προσπάθεια εκ μέρους μας να κινηθούμε οικονομικά, η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας βρέθηκε κοντά στα πέντε λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα. Σε αυτό συμβάλλει τα μέγιστα και η ύπαρξη του συστήματος start&stop με την υποδειγματική λειτουργία.  

Απόλαυση και οικονομία

Προσεγμένη ποιότητα υλικών και κατασκευής,
όπως άλλωστε αρμόζει στον συγκεκριμένο κατασκευαστή
Οι άνθρωποι της Mercedes αποφάσισαν να αφήσουν στο παρελθόν την άχρωμη οδική συμπεριφορά της προηγούμενης γενιάς της A Class και να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που εκτός των άλλων θα είναι σε θέση να προσφέρει και οδηγική απόλαυση. Μάλιστα το χαρακτηριστικό αυτό στην ανανεωμένη έκδοση είναι ακόμη πιο έντονο, ενώ η ρύθμιση των αναρτήσεων ισορροπεί με ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία ανάμεσα σε άνεση και ακριβή οδική συμπεριφορά. Σε συνδυασμό μάλιστα με το ιδιαίτερα άκαμπτο αμάξωμα, μαρτυρούν ευθύς εξαρχής πως οι 109 ίπποι του πετρελαιοκινητήρα της δοκιμής σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να προβληματίσουν, καθώς αμάξωμα και αναρτήσεις είναι φτιαγμένα να διαχειρίζονται ακόμη και τριπλάσιες ή και παραπάνω ιπποδυνάμεις. Τα φρένα στέκονται και με το παραπάνω στο ύψος των περιστάσεων και ο οδηγός μπορεί να κινηθεί με όποιον ρυθμό θέλει, χωρίς ποτέ να αισθανθεί εκτεθειμένος ή πολύ περισσότερο προβληματισμένος.

Και paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων
Το μηχανικό σύνολο ανεβάζει πρόθυμα στροφές και σε συνδυασμό με το πολύ καλό εφτάρι κιβώτιο, είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα έως και γρήγορα το Γερμανικό χάτσμπακ, χωρίς ωστόσο να το προβληματίσει. Το ανέβασμα των στροφών, σημαίνει και αύξηση του θορύβου, ο οποίος δεν γίνεται ενοχλητικός λόγο της πολύ καλής ηχομόνωσης που έχει η καμπίνα των επιβατών.  Αυτό σε συνδυασμό με την υψηλή ποιότητα κύλισης, καθιστούν την A Class ένα άνετο αυτοκίνητο για κάλυψη μεγάλων, πολύ μεγάλων αποστάσεων, χωρίς μάλιστα να χρειάζεται στάση για ανεφοδιασμό. Τα 5.2 λίτρα της μέσης κατανάλωσης της δοκιμής μας, ήρθαν χωρίς καμία προσπάθεια, ενώ σε συνθήκες ταξιδίου και με σβέλτο ακόμη ρυθμό ο αριθμός αυτός θα πέσει σαφώς κάτω από τα πέντε. 

Δυναμική

Πολύ όμορφη λεπτομέρεια στα εμπρός καθίσματα
Το Γερμανικό μοντέλο χαρακτηρίζεται από έντονη σχεδιαστική φιλοσοφία, η οποία συνδυάζεται με την γνωστή ποιότητα στο εσωτερικό, αλλά και την απολαυστική οδική συμπεριφορά. Η έκδοση της δοκιμής μας έχει σαφή προσανατολισμό στην οικονομία χρήσης, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν είναι σε θέση να προσφέρει οδηγική απόλαυση και χαρά όποτε και αν της ζητηθεί. Τα 26770 Ευρώ του κόστους κτήσης συν τα 2500 Ευρώ του πολύ καλού ομολογουμένως αυτόματου κιβωτίου, δημιουργούν και δεύτερες σκέψεις, οι οποίες σε άλλες εποχές όχι μόνο δεν θα υπήρχαν, αλλά θα θεωρούσαμε πως πρόκειται και για ευκαιρία, αναλογιζόμενοι τα πόσα μας δίνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.



  • Εμφάνιση                                                        
          • Ήχος κινητήρα στις υψηλές στροφές 
  • Ποιότητα κατασκευής

  • Οδική συμπεριφορά

  • Κατανάλωση

  • Λειτουργία κιβωτίου



Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας                                   1500 κ.εκ. turbo diesel
Ίπποι                   109
0-100                      11,3''
Τελική ταχύτητα       190 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής   5.2 λτ./100χλμ
Εκπομπές CO2       98 γρ./χλμ

Του Σωτήρη Βουτσελά

Ικανοποιητικό ο χώρος για δύο άτομα πίσω
Οικονομικός αλλά και ικανός να κινήσει σβέλτα το Γερμανικό χάτσμπακ
341 λίτρα η χωρητικότητά του
Εξαιρετικής αισθητικής οι 18άρες, αλλά εντελώς υπερβολικές για τη συγκεκριμένη έκδοση
και φυσικά για την ελληνική πραγματικότητα
Άνετο και σίγουρο όταν ανέβουν τα χιλιόμετρα
Εμπνέει και προτρέπει για γρήγορη οδήγηση
Η συμπεριφορά του είναι πραγματικά ευχάριστη και απολαυστική
Μοιράσου αυτό το άρθρο :
 

Copyright © 2013 - © 2016 ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ - All Rights Reserved
Mε την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος
..