Τελευταία Νέα:
Advertisement

Αρχική » , » GRAND PRIX ΙΑΠΩΝΙΑΣ: ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

GRAND PRIX ΙΑΠΩΝΙΑΣ: ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Αναρτήθηκε από enkinisi στις 6 Οκτωβρίου 2016 | 11:02

Ο αγώνας στη Σουζούκα αποκτά νέο ενδιαφέρον μετά τα αποτελέσματα στη Μαλαισία
Αμέσως μετά το Μαλαισιανό Grand Prix και το αναπάντεχο 1-2 των Red Bul, διεξάγεται το Ιαπωνικό Grand Prix στο οποίο θα χρησιμοποιηθεί ο ίδιος συνδυασμός γομών. P Zero σκληρή γόμα (πορτοκαλί χρώμα), P Zero μέση γόμα (λευκό χρώμα) και P Zero μαλακή γόμα (κίτρινο χρώμα). Ένα άλλο κοινό στοιχείο των δυο αγώνων είναι πως τα δυο σετ σκληρής γόμας έχουν χαρακτηριστεί και πάλι ως «υποχρεωτικά». Αναπόφευκτα θα χρησιμοποιηθεί απ’ όλους τους οδηγούς κατά τη διάρκεια του αγώνα, τουλάχιστον ένα σετ σκληρής γόμας. Η Σουζούκα είναι ένας από τους πιο ατμοσφαιρικούς αγώνες της χρονιάς και ταυτόχρονα παλιάς σχολής, χάρη στις γρήγορες στροφές και τις μικρές περιοχές διαφυγής. Όπως και στη Μαλαισία έτσι και εδώ υπάρχει μεγάλη πιθανότητα βροχής κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου: Σε αντίθεση όμως με τη Μαλαισία η πίστα είναι στενή, αυτό καθιστά δύσκολα τα προσπεράσματα. 

H πίστα

Ρόδα είναι και γυρίζει. Αυτό ισχύει παντού τελικά
Η θερμοκρασία οδοστρώματος μπορεί να έχει μεγάλη διαφορά από ζεστό καιρό μέχρι κρύες και βρόχινες συνθήκες. Οι ομάδες συνήθως επιλέγουν μεγάλες κλίσεις στις αεροτομές στοχεύοντας σε υψηλές ταχύτητες διέλευσης από τις γρήγορες καμπές.Μεγάλα ενεργειακά φορτία μεταφέρονται διαμέσου των ελαστικών, καθώς αρκετές στροφές είναι παρατεταμένες. Η διάσημη 130R για παράδειγμα προκαλεί την πλευρική φόρτιση g με τη μεγαλύτερη διάρκεια μέσα στη χρονιά. Ασκούνται μικρές δυνάμεις στον διαμήκη άξονα. Τα πάντα στη Σουζούκα περιστρέφονται γύρω από τα πλευρικά φορτία που ασκούνται στις στροφές. Αυτοί οι παράγοντες προκαλούν μεγάλη φθορά ελαστικών και πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης. Αναμένονται περισσότερες από μια αλλαγές ελαστικών. Είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς τη βελτίωση κρατήματος της αγωνιστικής γραμμής. Επιπλέον η στρατηγική πρέπει να είναι ευέλικτη γιατί υπάρχει πιθανότητα για αυτοκίνητο ασφαλείας ενώ τα προσπεράσματα είναι σχετικά δύσκολα στη Σουζούκα.

Όλες οι χρήσιμες πληροφορίες για τον αγώνα
Οι επιλεγμένες γόμες

  • Πορτοκαλί, σκληρή:  Θα χρησιμοποιηθεί στον αγώνα καθώς 2 σετ έχουν χαρακτηριστεί «υποχρεωτικά».   
  • Λευκή, μέση: Οι οδηγοί έχουν διαλέξει από ένα έως τέσσερα σετ αυτής της γόμας, προφανώς σκέφτονται διαφορετικά.  
  • Κίτρινη, μαλακή: Είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται στην Ιαπωνία η μαλακή γόμα. Θα είναι γρήγορη στις δοκιμές. 

Νέα

Δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στην πίστα της Ιαπωνίας φέτος. Ο αγώνας διεξάγεται μια βδομάδα αργότερα από πέρυσι, επιστρέφοντας στη βδομάδα που βρίσκονταν και το 2014. Η FIA αποφάσισε πως οι οδηγοί για τους πρώτους 5 αγώνες του 2017 δε θα διαλέγουν αριθμό γομών. Θα έχουν σταθερά: 2 σετ από την πιο σκληρή εκ των διαθεσίμων γομών, 4 σετ από τη μεσαία γόμα εκ των διαθεσίμων και 7 σετ από την πιο μαλακή εκ των διαθεσίμων γομών. Στη Ferrari έκαναν την πιο επιθετική επιλογή ελαστικών με εννιά σετ μαλακής γόμας. Ειδικότερα ο Sebastian Vettel είναι ο μόνος οδηγός που πήρε μόνο ένα σετ μέσης γόμας για την Ιαπωνία.  Η Pirelli είναι φέτος ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στο Grand Prix F3 Macau. Επίσης η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στο νεοσύστατο πρωτάθλημα Electric GT στην Ίμπιζα. Πρόκειται για μια νέα Ευρωπαϊκή σειρά αγώνων που θα διεξάγεται από του χρόνου με αυτοκίνητα Tesla. 

Του Σωτήρη Βουτσελά
Μοιράσου αυτό το άρθρο :
 

Copyright © 2013 - © 2016 ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ - All Rights Reserved
Mε την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος
..