BMW K 1600GT MY2017: EURO 4 ΚΑΙ ΟΠΙΣΘΕΝ
Χρόνια είχε να φρεσκαριστεί η τουριστική ναυαρχίδα της BMW και από το 2017 φροντίζει να επανέρθει στο προσκήνιο με αρκετές αναβαθμίσεις και χωρίς περιορισμούς στην ιπποδύναμη. Όταν έχεις να κάνεις με 300+ κιλά σε δύο τροχούς, η υπόθεση “σπρώξιμο” προς τα πίσω δημιουργεί άγχος. Έτσι, οι μηχανικοί του βαυαρού κατασκευαστή εξόπλισαν τη νέα GT με όπισθεν στο κιβώτιο, που ενεργοποιείται πατώντας τη μίζα, αφού πρώτα την έχουμε επιλέξει μέσω μπουτόν στο τιμόνι.
Αν όμως μας ρωτούσατε αν αυτή είναι η βασική διαφορά ανάμεσα σε παλιό και νέο μοντέλο, θα σας απαντούσαμε όχι χωρίς δεύτερη σκέψη. Γιατί η αλλαγή που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι αυτή της προσθήκης του συστήματος Dynamic ESA στον στάνταρ εξοπλισμό, όπερ μεταφράζεται σε ημι-ενεργητική ανάρτηση ρυθμιζόμενη σε δύο στάδια. Road για χαλαρή οδήγηση και Dynamic για τη στιγμή που τα αίματα θα ανάψουν.
Σημαντική επίσης θεωρούμε και την προσθήκη συστήματος αλλαγής ταχυτήτων -προς τα πάνω ή/και προς τα κάτω- χωρίς τη χρήση συμπλέκτη, ενώ κάπου μέσα στον -ανανεωμένο αισθητικά και μόνο- πίνακα οργάνων δίνει το παρόν και το σωτήριο σύστημα e-Call, που φροντίζει να στέλνει την απαραίτητη ειδοποίηση σε περίπτωση κάποιου συμβάντος.
Μια μικρή σχεδιαστική αναβάθμιση φροντίζει να καλυτερεύει τον συντελεστή οπισθέλκουσας, με στόχο τη μείωση των αεροδυναμικών θορύβων στις υψηλές ταχύτητες. Τέλος, ένα ακόμα ευχάριστο νέο έχει να κάνει με την ιπποδύναμη, όπου οι 160 ίπποι του εξακύλινδρου κινητήρα παραμένουν σφριγηλοί στη θέση τους, χωρίς να επηρεαστούν από τη συμμόρφωση της μοτοσυκλέτας στις προδιαγραφές Euro 4.
Του Νίκου Βιτσιλάκη