![]() |
Η επένδυση στη τεχνολογία είναι εξαιρετικά σημαντική και όπως φαίνεται η Hyundai το γνωρίζει πολύ καλά αυτό |
Το εργαστήριο θα διερευνήσει τέσσερις βασικούς τομείς: (α) την ελευθερία στην αυτοκίνηση οποτεδήποτε και οπουδήποτε, (β) τις δυνατότητες συνδεσιμότητας στην καθημερινότητα ενώ θα βρίσκονται εν κινήσει, (γ) την προστασία από ατυχήματα και πιθανές δυσκολίες αλλά και (δ) τη μείωση της ρύπανσης του περιβάλλοντος και της σπατάλης ενέργειας. Επικεφαλής του εργαστηρίου θα είναι ο Dr. Soon Jong Lee, καθηγητής του Εθνικού Πανεπιστημίου της Σεούλ και επικεφαλής του Future Design & Research Institute της Κορέας, και θα υποστηρίζεται από 10 ερευνητές και 10 ειδικούς συμβούλους. Η ομάδα έχει ήδη εκδώσει την πρώτη συλλογική της έκθεση, μια σύνοψη 12 μελλοντικών «μεγατάσεων» που είναι πιθανό να επηρεάσουν την αυτοκινητοβιομηχανία το 2030.
Οι «μεγατάσεις» αυτές - από την «υπερ-συνδεδεμένη κοινωνία» και την «eco-ism» έως την «αποκέντρωση της ισχύος» και την «μεγα-αστικοποίηση» - σκιαγραφούν πώς το IONIQ Lab βλέπει τον κόσμο και εξηγούν πώς η αυτοκίνηση θα αλληλεπιδρά με κάθε τέτοια τάση. Μέσα από το νέο πρόγραμμα IONIQ Lab, η Hyundai Motor θα προβλέπει αλλαγές στο μέλλον της αυτοκίνησης και θα μελετά τα πιθανά σενάρια για την ανάπτυξη νέων τύπων αυτοκίνησης σύμφωνα με τις αλλαγές της κοινωνίας και τον τρόπο ζωής των ανθρώπων και θα δημιουργήσει νέα μοντέλα και εμπειρείες αυτοκίνησης για να επεκτείνει το ρόλο και τον ορισμό των αυτοκινήτων.
Toυ Σωτήρη Βουτσελά