![]() |
Ο Πρόεδρος της Toyota |
Βλέπεις, ενώ η Toyota ήταν πρωτοπόρος στα υβριδικά οχήματα και έχει επενδύσει σημαντικά στα υδρογονοκίνητα (μία τεχνολογία που δεν είναι ακόμα βιώσιμη), έχει μείνει πίσω από εταιρίες όπως η Tesla, η General Motors και η Nissan στα ηλεκτρικά. Και αυτό παρότι είχε δείξει ενδιαφέρον για την τεχνολογία πριν από αρκετά χρόνια – μην ξεχνάμε ότι η Toyota ήταν από τους πρώτους επενδυτές στην Tesla και είχε συνάψει συμφωνία για την αγορά μπαταριών από αυτήν. Η συμφωνία όμως χάλασε εν μέσω διαφωνιών. Εν τω μεταξύ, οι πωλήσεις του Prius στις Η.Π.Α. πέφτουν, τα υδρογονοκίνητα δεν θα είναι σοβαρή εναλλακτική για πολλά χρόνια ακόμα ενώ χώρες όπως η Κίνα, οι Η.Π.Α. και η Νορβηγία στην Ευρώπη, επιδοτούν σε διάφορους βαθμούς την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Καταλαβαίνεις λοιπόν γιατί έχει σημασία η εξέλιξη και το λανσάρισμα ενός –τουλάχιστον- αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος από την Toyota και γιατί ο Toyoda-san πήρε τα ηνία (μία κίνηση που είχε κάνει και στο ξεκίνημα της Lexus).
Του Αλέξανδρου Αϊβάζογλου