Τελευταία Νέα:
Advertisement

Αρχική » , » YAMAHA SR 400: BACK TO 1978!

YAMAHA SR 400: BACK TO 1978!

Αναρτήθηκε από enkinisi στις 11 Φεβρουαρίου 2014 | 11:27

Βγαλμένο από το χρονοντούλαπο, έρχεται για να μας θυμίσει πως ήταν κάποτε οι μοτοσυκλέτες...

Αερόψυκτος μονοκύλινδρος διβάλβιδος κινητήρας, εκκίνηση μόνο με μανιβέλα(!), δύο αμορτισέρ, πολύ χρώμιο και κλασσική ρετρολούκ αισθητική για ένα μοντέλο που μας έρχεται ακριβώς έτσι όπως μας είχε έρθει και 36 χρόνια πριν, το 1978 συγκεκριμένα. Βέβαια, τότε ήταν με κινητήρα 500 κ.εκ., σαν 400 βγήκε μόνο στην ιαπωνική αγορά (λόγω κάποιων νομοθετικών περιορισμών της συγκεκριμένης χώρας) και στην Ελλάδα το βρίσκαμε αργότερα και μόνο μεταχειρισμένο εισαγωγής. 

Διατηρώντας το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, τα σιδερένια φτερά, τις ακτινωτές ζάντες των 18”, τις φισούνες στα καλάμια, το ταμπούρο στον πίσω τροχό και τα στρογγυλά αναλογικά όργανα, απευθύνεται σε ένα κοινό που διαβάζει ακόμα Joe Bar και ψάχνει μια βάση για βελτιώσεις (το customizing δεν είναι μόνο μόδα και χιλιάδες κεντροευρωπαίοι κάτοχοι SR το λένε μεράκι). Το μόνο που αλλάζει σε σχέση με το τότε, είναι η ηλεκτρονική ανάφλεξη (έναντι πλατινοφόρου), ο ψεκασμός (έναντι καρμπιρατέρ) και η προσθήκη ενός ακόμη εμβόλου στη δαγκάνα του δισκόφρενου. Επίσης, λείπει η ένδειξη SR από τα πλαϊνά καπάκια. Mάλλον γιατί “ντρέπεται” να μαρτυρήσει τον κυβισμό της, 500 θα ήθελε να γράφει. Και, μεταξύ μας τώρα, μια μιζούλα θα ήταν καλοδεχούμενη, που να ρίχνεις μανιβελιές τώρα.

 Άσχετα αν η Yamaha ισχυρίζεται ότι είναι μια πολύ πιο απλή διαδικασία σε σχέση με “τότε”, γιατί ο σπινθήρας που δίνει το μπουζί είναι πολύ πιο ισχυρός σήμερα, εγώ μόνο που βλέπω πάνω στον κύλινδρο το “ματάκι” που ελέγχεις τη θέση του πιστονιού για να ρίξεις τη μανιβελιά, με πιάνει ανατριχίλα! Όχι για μη τυχόν και δεν πάρει με την πρώτη, α πα πα, την ανηφόρα στου Γκύζη σκέπτομαι που έστηνα το δικό μου (ΧΤ ήταν αλλά δεν πειράζει, το ίδιο πράγμα ήταν) και άντε μέσα στο σκοτάδι να δεις το πολυπόθητο σημάδι στο προαναφερθέν “ματάκι”. Είμαι πολύ περίεργος να δω την υποδοχή αυτής της “τολμηρής” μοτοσυκλέτας από τους Έλληνες μοτοσυκλετιστές και δεν θα ήθελα με τίποτα να είμαι στη θέση του υπεύθυνου της αντιπροσωπείας που πρέπει να αποφασίσει πόσες θα εισάγει. 

Μαζί με τις φωτογραφίες της SR εμπορίου, σας παραθέτω και μερικές “καστομαρισμένες”, απλά και μόνο για να πάρετε μια ιδέα για το πως μπορείτε να τη μεταλλάξετε. Αν φυσικά την πάρετε..
Του Νίκου Βιτσιλάκη



Μοιράσου αυτό το άρθρο :
 

Copyright © 2013 - © 2016 ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ - All Rights Reserved
Mε την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος
..