NISSAN GT-R NISMO: ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
 |
Στον τομέα της σχεδίασης και της αεροδυναμικής, η Nismo, έχει αναπτύξει ένα αεροδυναμικό πακέτο που βελτιώνει το κράτημα, ελαχιστοποιεί τις αρνητικές επιπτώσεις της οπισθέλκουσας, ενώ παράλληλα προσδίδει ένα “απειλητικό” ύφος, με δυναμική εμφάνιση |
Ο τίτλος έχει να κάνει με τα άλογα ενός αυτοκινήτου, που στη περίπτωση του Nissan GT-R κάθε άλλο παρά αμελητέα ποσότητα ήταν. Επειδή όμως τα γκάζια δεν είναι ποτέ αρκετά, δημιουργήθηκε μία ακόμη πιο εξελιγμένη έκδοση, που φυσικά ακούει στο όνομα Nismo και η οποία διαθέτει 600 ίππους παρακαλώ.
Μετά από ατελείωτες δοκιμές, ρυθμίσεις και επεμβάσεις επί Ευρωπαϊκού εδάφους, το Nissan GT-R Nismo, τελειοποιήθηκε και αναμένεται να κάνει το Ευρωπαϊκό του ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 4 Μαρτίου.
 |
Το τιμόνι του GT-R Nismo, εκτός από την υψηλή λειτουργικότητα και ανατροφοδότηση που προσφέρει στον οδηγό του, είναι σχεδιασμένο και εμπνευσμένο από στους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. |
Το Nissan GT - R Nismo, διαθέτει αποκλειστική σχεδίαση που συνάδει με τη μακροχρόνια αγωνιστική φιλοσοφία του θρυλικού αγωνιστικού οίκου της εταιρείας. Η ναυαρχίδα των GT-R, εκτός της αυθεντικής Ιαπωνικής αγωνιστικής κληρονομιά της Nismo, έχει ρίζες και στην Ευρώπη, αφού έχει αναπτυχθεί και δοκιμαστεί στη διάσημη Γερμανική πίστα Nürburgring Nordschleife , που θεωρείται ως μία από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Για την ιστορία, το Nissan GT-R Nismo, κατέχει το ρεκόρ χρόνου για αυτοκίνητο παραγωγής στην παραπάνω πίστα, με 7 λεπτά και 08.679 δευτερόλεπτα.
 |
Η καρδιά του Nissan GT-R Nismo |
Η καρδιά του GT-R Nismo είναι ο γνώριμος κινητήρας V6 των 3,8 λίτρων, που όμως τώρα έχει αποκτήσει τα οφέλη από το απόσταγμα της αγωνιστικής τεχνογνωσίας της Nismo, ήτοι αυξημένη ισχύ που φθάνει τα 600PS και ροπή που αγγίζει τα 652 Nm. Το αγωνιστικό μηχανικό σύνολο συμπληρώνεται από νέους, υψηλής ροής και μεγάλης χωρητικότητας υπερσυμπιεστές, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και στα αγωνιστικά GT3, βελτιώνοντας με αυτό τον τρόπο στο έπακρο την αναπνοή του μοτέρ, ενώ ο βελτιστοποιημένος ατομικός έλεγχος χρονισμού της ανάφλεξης για κάθε κύλινδρο, καθώς και οι αναβαθμισμένες αντλίες καυσίμου, προσφέρουν ιδανικό μείγμα καύσης και συμπίεσης.
Του Σωτήρη Βουτσελά
 |
Το δυναμικό πακέτο εμφάνισης, συμπληρώνουν οι 6 ακτίνων μαύρες ζάντες που είναι εμπνευσμένες από το αγωνιστικό μοντέλο του GT-R της κατηγορίας GT500, στο πρωτάθλημα του SUPER GT. |
 |
Ένα νέο, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, αεροδυναμικό bodykit που περιλαμβάνει τον εμπρός προφυλακτήρα, την πίσω αεροτομή αλλά και τα εμπρός spoiler, παράγει επιπλέον 100 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης όταν το GT-R κινείται με ταχύτητες της τάξης των 300 χλμ/ώρα. |