Τελευταία Νέα:
Advertisement

Αρχική » , » ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΟΛΙΣ 3,7 ΛΙΤΡΩΝ/100 ΧΛΜ. ΓΙΑ ΤΟ OPEL ASTRA

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΟΛΙΣ 3,7 ΛΙΤΡΩΝ/100 ΧΛΜ. ΓΙΑ ΤΟ OPEL ASTRA

Αναρτήθηκε από enkinisi στις 11 Φεβρουαρίου 2014 | 09:46

Πρώτη εμφάνιση θα κάνει στη Γενεύη
ο 1.6 CDTI 110 ίππων που θα εξοπλίζει το Astra.
    Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (6-16 Μαρτίου), θα πραγματοποιήσει η Opel την πρεμιέρα της έκδοσης του Astra που θα εφοδιάζεται με τον νέο 1.6 CDTI κινητήρα 110 ίππων της εταιρείας. Το ατού του συγκεκριμένου κινητήρα είναι ότι «απαιτεί» μόλις 3,7 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα (στο νέο Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, NEDC) και παρουσιάζει εκπομπές CO2 που καταρρίπτουν το όριο των 100 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο (συγκεκριμένα 97 γρ./χλμ.). Αντίστοιχα οικονομική, βέβαια, αποδεικνύεται και η έτερη εκδοχή του 1.6 CDTI (που επίσης θα διατίθεται με τα Astra: hatchback, notchback και Sports Tourer), η οποία μολονότι αποδίδει 136 ίππους, καταναλώνει μόνο 3,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 104 γρ. CO2/χλμ.

Με τη νέα έκδοση των 110 ίππων, ακόμα
και το Astra Sports Tourer καταναλώνει μόλις
3,7 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 97 γρ. CO2/χλμ.
    Ως γνωστόν, ο 1.6 CDTI (των 136 ίππων) είχε κάνει ντεμπούτο στο Zafira Tourer και τώρα προστίθεται στα Astra (στις δύο προαναφερόμενες παραλλαγές) προκειμένου να προσφέρει υψηλές και καθαρές επιδόσεις στα μοντέλα μεγάλου όγκου πωλήσεων της Opel. Ο (διακρινόμενος και για την αθόρυβη λειτουργία του) εξαιρετικά αποδοτικός αυτός diesel της εταιρείας, αποτελεί το πρώτο σύνολο της οικογένειας Astra που ήδη πληροί τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6, ενώ τα διάφορα επίπεδα ισχύος του θα αντικαταστήσουν διαδοχικά τους κινητήρες με κυβισμό 1.700 κυβ. εκ. Εξάλλου, η μέγιστη τιμή ροπής της μεν έκδοσης των 110 ίππων (300 Nm) είναι ίση με αυτή του κινητήρα των 1.7 λίτρων, της δε έκδοσης των 136 ίππων (320 Nm) επτά τοις εκατό μεγαλύτερη, όταν –την ίδια στιγμή– οι εκπομπές και των δύο είναι σημαντικά χαμηλότερες.

    Ιδανικό «ταίρι» του CDTI, που θα εξοπλίζει τα Astra, θα είναι το εξελιγμένο-βελτιωμένο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το οποίο –όπως διατείνεται η Opel– εγγυάται μεγαλύτερη άνεση και ακρίβεια στις αλλαγές ταχυτήτων.

Του Λάκη Χατζητριανταφύλλου
Ισχυρός και καθαρός, ο νέος 1.6 CDTI turbo diesel είναι ο πρώτος κινητήρας στο «χαρτοφυλάκιο» του Astra
που πληροί τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6.
«Ψίθυρος» αποκαλείται ο 1.6 CDTI, όντας ο πιο ήσυχος diesel στην κατηγορία του.
Μοιράσου αυτό το άρθρο :
 

Copyright © 2013 - © 2016 ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ - All Rights Reserved
Mε την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος
..